Sorriiii

Hej juste har en blogg!!!!

Mkt har hänt, men som jag sagt förr är internet i norr sämst, så har inte haft ork eller tid när det går så segt.

Imorgon, eller inatt, flyger jag till paradiset. Gänget kommer några timmar senare. Jag är så taggad på en vit strand och turkost vatten!!!!

Hörs snart.

Varanasi

Flyget gick HELT felfritt. Alltså det var till och med fem minuter för tidigt!!! Indigo airlines, love you!!!

Mötte upp grabbzen i varanasi, som hade kommit fram ca 3 h före mig, och eftersom det är Holi (Indiens största festival, googla!) så hade dom + deras nyinköpta ryggsäckar blivit DRÄNKTA i färg..japp färg från topp till tå. Jag hade SÅN tur att jag kom när allt ståhej var pausat, så jag kunde i lugn och ro gå till hotellet utan att någon försökte attackera mig. Önskar givetvis att jag varit där redan på morgonen, hade varit fett! Men firandet fortsatte hela dagen, bara utan färg. Det var fest vart du än vände dig, med musik och glada (och höga!!!) indier. Vi såg kroppar brännas på bår och sedan ner i Ganges. Sjukt skumt för en svennebanan som mig, men deras ritual och religion är såhär. Wierd.
Vi drack öl på en rooftop, kollade fyrverkerier och gick sedan till hotellet och chillade med musik.

Är så glad att vara med grabbarna igen. Helt sjukt vad dom är gulliga mot mig. Riktiga storebröder<333

Imorgon ska vi åka till ett hotell med POOL! Shit senast jag badade i pool var i Kambodja.....LÄNGTAR!
Men klockan är 02 nu, så ska sova. Natti!!!
GANGES!!
usch detta är creepy. Indierna är aldrig lediga, förutom stora högtider som t.ex Holi då dom är lediga 2 DAGAR I RAD!!! Då passar dom på att droga sönder sig själva och supa tills dom spyr. Helt sjukt att i denna text varnar dom för kvinnor att gå ut på morgonen och komma in tidigt innan männen är för höga.....

Mot norr

Har skickat hem 3 kilo med skräp till sweden och köpt mig 50 shades 1 och 2 på engelska. Har redan läst 270 sidor, nööööörd. Inser dock att alla som kritiserar språket i boken har så jävla rätt. Det är SÅ dåligt skrivet. EL JAMES, du måste öva på meningsbygnader och synonymer / språkpolisen Olivia.

Inatt går mitt flyg mot norra Indien. Snälla Gud, låt det vara i tid och inte inställt. Jag orkar inte det. <333
En bild på mig :D ......

Randominlägg

Är tillbaka i Kochi :D
Träffade mina friends i ca 5 minuter innan dom var tvungna att springa till ett tåg som skulle mot Goa. Jag bestämde mig för att inte hänga med, för jag skulle i stort sett bara hinna dit och tillbaka hit=ovärt.
Så nu är jag själv i 2 dagar, men det glädjer mig faktiskt. Sista dagarna jag med säkerhet är ensam på resan, för sista månaden spenderar jag med svenskarna.

Idag ska jag byta hotell, för igår checkade jag in på sunkigaste stället ever, så jävla ofräscht. Men pallade inte springa runt och leta. Så nu har jag hittat ett superfint ställe, som visserligen kostar mig 25 kronor mer (haha) men va sjutton, det ska väl min budget klara av ;)
Räknade faktiskt mina pengar igår, och insåg att jag hade väldigt mycket mer än jag trodde. Har verkligen inte gjort av med mycket pengar. Sista månaden ska jag fan lyxa!!!! Hehe

Snart två veckor utan läsk också. Shit jag är imponerad över mig själv. Dock vill kroppen ha cola, det märks verkligen. Men förhoppningsvis så kommer den vänja sig av med det inom några dagar. KRIGA OLIVIA!!
En bild från Goa för några veckor sedan. Tjoho

Flänga runt

Har flängt runt som en idiot idag. Tog tåg imorse till Thiruvanantaphuram haha, där AirIndia har sitt huvudkontor. Försökte ändra en flygbiljett, men slutade med att jag fick köpa en extra för det gick inte att ändra. Blabla ointressant. Tåget hem var en timme sent, skräll. Även proppfullt, men jag stod närmast utgången så fläktade skönt utifrån.

Crappy pic, men det är iaf proppfullt haha!!!

Har kanske inte sagt det, att imorgon åker jag tillbaka till Kochi med mina nya vänner Louise (från Sverige), Alyssa (från USA) och Luke (från England). Sedan flyger jag till varanasi på fredag. Holi-festival!!!!!!!! Så fetans najs!!!!! Innan det ska jag posta hem halva väskan haha, och sen köpa mig 50 shades på engelska. Har läst ut The fault in our stars nu, så behöver något nytt att läsa.

Åh igår var jag och Alyssa ute och gick, och tittade på solnedgången. Så vackert!

Och juste hannis fyller 20 idag!! Grattis älskade vän, du är så himla saknad! Jag hoppas du lever livet till fullo, det förtjänar du. Love love love