Varanasi

Flyget gick HELT felfritt. Alltså det var till och med fem minuter för tidigt!!! Indigo airlines, love you!!!

Mötte upp grabbzen i varanasi, som hade kommit fram ca 3 h före mig, och eftersom det är Holi (Indiens största festival, googla!) så hade dom + deras nyinköpta ryggsäckar blivit DRÄNKTA i färg..japp färg från topp till tå. Jag hade SÅN tur att jag kom när allt ståhej var pausat, så jag kunde i lugn och ro gå till hotellet utan att någon försökte attackera mig. Önskar givetvis att jag varit där redan på morgonen, hade varit fett! Men firandet fortsatte hela dagen, bara utan färg. Det var fest vart du än vände dig, med musik och glada (och höga!!!) indier. Vi såg kroppar brännas på bår och sedan ner i Ganges. Sjukt skumt för en svennebanan som mig, men deras ritual och religion är såhär. Wierd. 
Vi drack öl på en rooftop, kollade fyrverkerier och gick sedan till hotellet och chillade med musik. 

Är så glad att vara med grabbarna igen. Helt sjukt vad dom är gulliga mot mig. Riktiga storebröder<333 

Imorgon ska vi åka till ett hotell med POOL! Shit senast jag badade i pool var i Kambodja.....LÄNGTAR!
Men klockan är 02 nu, så ska sova. Natti!!!
GANGES!!
usch detta är creepy. Indierna är aldrig lediga, förutom stora högtider som t.ex Holi då dom är lediga 2 DAGAR I RAD!!! Då passar dom på att droga sönder sig själva och supa tills dom spyr. Helt sjukt att i denna text varnar dom för kvinnor att gå ut på morgonen och komma in tidigt innan männen är för höga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0