Randominlägg

Är tillbaka i Kochi :D
Träffade mina friends i ca 5 minuter innan dom var tvungna att springa till ett tåg som skulle mot Goa. Jag bestämde mig för att inte hänga med, för jag skulle i stort sett bara hinna dit och tillbaka hit=ovärt. 
Så nu är jag själv i 2 dagar, men det glädjer mig faktiskt. Sista dagarna jag med säkerhet är ensam på resan, för sista månaden spenderar jag med svenskarna. 

Idag ska jag byta hotell, för igår checkade jag in på sunkigaste stället ever, så jävla ofräscht. Men pallade inte springa runt och leta. Så nu har jag hittat ett superfint ställe, som visserligen kostar mig 25 kronor mer (haha) men va sjutton, det ska väl min budget klara av ;)
Räknade faktiskt mina pengar igår, och insåg att jag hade väldigt mycket mer än jag trodde. Har verkligen inte gjort av med mycket pengar. Sista månaden ska jag fan lyxa!!!! Hehe

Snart två veckor utan läsk också. Shit jag är imponerad över mig själv. Dock vill kroppen ha cola, det märks verkligen. Men förhoppningsvis så kommer den vänja sig av med det inom några dagar. KRIGA OLIVIA!!
En bild från Goa för några veckor sedan. Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0