Hahah meh...

mikaela om Godnatt!:
haha först trodde ja det stog att du inte kunde vara med wille för att du hade ramlat och slagit i handen lite.. hahaha
.
Svar: men.....ha-ha-ha!!!

Haha måste ju berätta det. Mikaela driver nämligen med sin kommentar.
Jag var hos wille i tisdags och så skulle jag hem från honom och jag var sen till bussen så blev såklart sur över det, sen RAMLADE JAG IGEN i en jävla skog och fick en fucking pinne genom handen... (okej det var typ en kvist, gjorde iaf skitont och började blöda) så då började jag böla hahahahah och så berättade jag det för Mikaela och hon dog ju av garv och tyckte jag var största tönten. Vilket jag ÄR hahah, LIKSOM VEM BÖRJAR GRÅTA?! Jävla mes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0