Godnatt!

Åh jag måste nog lägga mig snart. Skulle varit med Willie idag men som jag inte nämnde förrut har jag skadat mig i nacken och kan inte röra mitt stackars huvud utan att det smärtar. Har också, förutom värk i nacken, kraftig huvudvärk och jag tvivlar på om jag kan vara med på idrotten och innebandyträningen imorgon om jag känner som nu. Hur skadade jag då nacken? Jo, vaknade med extrem värk och trodde att det skulle gå över efter en stund men det höll i sig flera timmar och såklart ramlade jag också så nacken "knäcktes till" på något vänster så somsagt kan jag inte vrida huvudet nu. AJ!
Först ska jag dricka varm choklad och sen lägga mig och gosa med katten min. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha först trodde ja det stog att du inte kunde vara med wille för att du hade ramlat och slagit i handen lite.. hahaha

2011-01-13 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0