:'))

aczel om 11.33:
åååh va fin du är olivia !!!!
och första träningen var ju igår.. saknade dig där alltså :(
när kommer du hem? vi ska ju lära sara hur man bitchblickar :D:D:D
kramar din tjockis
.
Tack honey! ååhh:( är hemma nu, den 4e alltså. nästa vecka börjar vi lära sara :DDDD puss!

Nina om Bilder från helgen!:
Jag tycker det är så coolt att du typ träffar folk där och är med dom som om du bor där ! ser askul ut :D!
.
Ja det är rätt häftigt! Och dom behandlade mig verkligen som en i familjen och som om jag bodde där. Man delar på allt liksom! Även fast jag inte kunde kommunicera med dom eftersom dom SÖG på engelska så kände jag mig ändå aldrig utanför. Saknar dom redan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0