Bilder från helgen!

2 av mina thai's som förbereder maten. Dom hade INTE EN STOL, inte en enda möbel, ingenting! Man sitter på golvet (som är stenhårt) :D
Ja, inget kök har dom heller så dom står ute och lagar maten :)
En suddig bild på mig och....(ne tänker inte ens FÖRSÖKA stava namnet) han hade snygga tröjor iaf!
Några öl senare..!
Japp, såhär går det till. Man sitter i en ring och plockar maten med händerna. och jag som är så n00b fick ju jätteont av att sitta sådär i flera timmar haha :(
De 2 som bodde i huset. Jättemysiga båda 2. Fick en tröja utav tjejen också<3
Haha, Santos, killen i bakgrunden blev SKAPLIGT full och gick omkring och lekte eminem och spiderman hela natten!
Dom var ääääckligt bra på gitarr också allihopa. Helt sjukt!
Haha ja..bara jag och tjejen som inte var fulla, de andra var kalas! Dom försökte få mig att dricka eftersom dom inte har någon lag om hur gammal man måste vara för att dricka. Sen trodde dom att jag var äldre. Alla jag var med var 20 år och äldre.. vet, dom ser inte ut som en dag över 12 (h)
<3
Det är alla bilder från den kvällen ni får. Lite privata måste man väl få ha ;) ?

Nästa morgon; mot stranden!
Santos, min man :D
Jag äter coccosnöt :D
My monkies ( heter det verkligen så??? )
(L)
Haha eminem drar igång blicken!
Här hade dom anpassat maten efter mig d.v.s inte alls stark hihi. dom är för gulliga!
Nån cool insekt! Ännu ett mästerverk av min kamera<333
Ett dopp i det svinkalla vattnet och sen lite fotografering haha.
<3
hahah trött efter all fotboll, mat och sång!
Haha, INTE jag som tagit den här bilden! Vet faktiskt inte vem, alla höll på med min kamera så många av bilderna har dom tagit.
Happy!
Happy!
My darlings :d
Haha höll precis på att börja skratta när bilden togs. Man måste iallafall göra såhär och buga (vet inte riktigt när, men jag tyckte det var ett bra tillfälle) Har väl nåt med buddha eller deras kung och göra.
Helt okej fina hus ._. 3 meter till havet liksom..
Bada bada bada bada ...
Minns inte vad, men någonting var tydligen väldigt kul :P
.
NE NU FÅR DET FAN RÄCKA! Kommer ta hela dagen om jag ska lägga in resten av bilderna.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker det är så coolt att du typ träffar folk där och är med dom som om du bor där ! ser askul ut :D!

2011-01-03 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0