HEEEEEI

BUSKNACKARN om Onsdag tralala!:
tönt..
.
Svar: Tack desamma MIKAELA! (eller kanske sofia, fan vet jag..)

Fredag! HÄRLIGT!!!!!!!
Today in schooooool:
mentortid
spanska, HAHA vår lärare var sjuk idag igen så då var vi i andra gruppen. inte lite mycket folk!
engelska, läxförhör och typ snacka bort hela lektionen
lunch, helt okej
möte med elevskyddsombuden
bild, haha shit vad jag är dålig på det..
no, fyfan cazandra och emma gjorde den lektionen..mer behövs inte säga! "CAZANDRA DU HAR VITLÖKSSÅS PÅ BENET!!" haha asså nä....
svenska, nåt grupparbete och sen LÄSA<333 hehehe
.
Sen åkte jag hem till willie, gulligullade med honom och nu är han nere och äter tacopaj. Haha han blev lite ägd!!
Wille: "HAHA jag ska äta tacopaaaaj!"
Jag: "HAHA jag ska äta kinamat, daaahh godare!"
Wille: "fan...."
:D

Vi hade tänkt kolla på saw V (5) men det hinner vi inte så tar det en annan dag.TJARÅ uppdaterar ikväll!

Kommentarer
Postat av: busknackarn

2010-09-11 @ 00:04:29
Postat av: busknackarn

mikaela in da houseee

2010-09-11 @ 00:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0