Onsdag tralala!

Heiiii!
Skolan idag var väldigt chill, håltimme på spanskan också! Spenderades med mikaela och walltin <3<3<3<3 hihi.
.
Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag träna. Hade förresten innebandymatch i måndags. Spelade mot ett lag som kvalade till div.1 så ja, vi förlorade. med 8-2. kanske mer. Min tränare sa att jag var den enda som skulle få spela hela matchen (vi är så många i laget så några måste stå över en period) och det var jag ju glad över men bytte ändå med olivia holm efter 10 minuter in i sista period. Tur det, hon gjorde mål :) Hon gjorde båda målen och fick dessutom en straff som hon tyvärr missade. Jaja hon är hur bra som helst. Avis.

Kommentarer
Postat av: olivia

tack, men du är ju minst lika bra! :)

2010-09-08 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

tack själv:)!

2010-09-08 @ 17:12:54
Postat av: BUSKNACKARN

tönt..

2010-09-09 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0