Svar på kommentar!

Anonym om Innebandy hela dagen lång!:
grattis :) kan inte du berätta lite kort om matcherna?

.
Svar: Tack! :) Ja visst kan jag det. Första matchen som spelades mot nora vann vi med 3-2. Dom gjorde första målet där vi hade stooora problem med försvaret. Efter det tog vi igen och det blev 1-1, har för mig att jag gjorde det målet. Jaja. Matchen var SUPERJÄMN hela tiden och i sista period blev en tjej i nora skadad i nacken så ambulansen fick komma. Chockande händelse men vi spelade på igen! Sista målet gjorde vi när det var ca 2 minuter kvar, ida norell smacka till den, åh vad man var lycklig då!
.
Oj blev inte så kort, ska berätta mer kortfattat om de andra matcherna:
Nästa match spelades mot askersund och den spelade inte jag men vi vann med 4-0 iallafall. Finns inte så mycket att säga, vi spelade riktigt bra innebandy!
Sista matchen mot ösk var jämn HELA tiden och det slutade 4-4. Blev förvånad över hur bra deras lag har blivit och jag tyckte det var rättvist att det blev lika:)
.
Matcherna på kvällen som var i Damjunior-DM var så himla jobbiga. Dels för vi bytte till en större plan och dels för att motståndet blev mycket svårare. Första matchen var mot kumla och den förlorade vi med...hm..minns faktiskt inte vad det blev men 4-0 tror jag. Vi spelade bra men hade lite ork kvar.
Sista matchen, då var man DÖD! Spelade mot kfum och förlorade med 5-1 men jag tyckte vi var sjukt bra och matchen var inte alltför ojämn. Dock hade vi en otränad målvakt (som ändå ägde) och somsagt, riktigt trötta ben.

.
Hoppas du fick tillräckligt med info :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0