Innebandy hela dagen lång!

Oh snap. Vart har jag hållt hus? :D
När jag kom hem från skolan i fredags kollade jag på andra avenyn, åt och drog på match som vi tyvärr förlorade. Gjorde iaf ett mål och en assist. Idag har vi spelat innebandy HELA dagen, 5 matcher fast jag spelade 4. Vann 2, 1 oavgjord och 2 förlust. GICK TILL DM-FINAL I 94/95 SERIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
I damjunior åkte vi ut mot kfum och kumla, men hur trött var man inte då efter att ha spelat 3 matcher? :D Är nöjd med dagens insatser utav mitt lag och utav mig själv. Gjorde nog bara 1 mål men jag är nöjd. Nu är jag trött så ska lägga mig och kolla på film och äta chips, det är jag värd!

Jag vet att jag har lagt upp den här bilden 100000 ggr men alltså, jag kan inte beskriva den där känslan. Minuterna innan vi skulle spela DM-final mot askersund. Jag hade en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Jag minns att när bilden togs stod jag och kollade på en storbildsskärm som filmade på planen och jag såg mig, sara och andrea (på bilden) visas på skärmen och allt kändes jävligt mäktigt då...jag önskar dom där minuterna kunde återupplevas, så härligt.
.

(andrea, till höger på bilden, spelade i kfum idag som vi förlorade mot, den jäveln gjorde 2 mål -.- hade lust att bära upp henne på axlarna och gå därifrån :D)

det här laget alltså<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :) kan inte du berätta lite kort om matcherna?

2010-11-15 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0