Babbel

mikaela om Bloggar från hotellet i arlanda!:
den parfymen har jag! jag köpte den i spanien, så jävla god! :) hoppas du har de bra puss
.
Svar: Åh den är underbar! hoppas du också har det bra, pusspuss!!

Mailade till min so-lärare. Får vg i samhällskunskap och geografi, fyfan vad glad jag är nu! YEY! Har också mailat min idrottslärare och min bildlärare. Förväntar mig inte höjning i nåt av det men vi får se :) Har höjt mig i 6 ämnen nu sen 8an! (eventuellt 7 om jag får vg i spanska som hon sa att jag skulle få) WIHUUU :D
.
Imorgon ska vi till Hua hin och shoppelishoppa. Planerar att göra en rätt vild sak också, skriver om det sen ifall jag vågar :D Ska inhandla något till min bästis Line som fyller 16 snart :D Sen blir det väl en hel del smått och gott, brukar hitta det mesta.
VET NÅGON VART MAN GÖR HENNA-TATUERINGAR DÄR?! Bara måste ha en. Så är det.
Min moped drar sjukt mycket bensin....tur att det är billigt. Sen har dom jävligt små chipspåsar här också..men kostar ca 4kr så man klarar sig :D Haha shit vad jag snackar. Har lite bilder att lägga in också och eftersom klockan bara är 9 på kvällen så har jag ett tag på mig :) Kommer snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0