Bloggar från hotellet i arlanda!

Ja, rubriken säger väl det mesta. Bor på ett jättefint hotell här i arlanda by och åker till thailand imorgon bitti tydligen :o Jag trodde vi skulle åka inatt men åker imorgon 08.25! Men måste gå upp och äta frukost halv 5 och sen bege mig till arlanda flygplats :) Ska köpa en ny parfym och kanske något till min älskling, det får vi se. Åh vad jag vill till värmen nu, men har dock en jävlig fobi för att bli åksjuk. Jag måste klara mig från att bli det, jag dör hellre än att bli det! (hehe tog i från tårna där)
Åh en mumsig bild från lines blogg från hemkunskapen igår! GOTT!!!!
Och här är parfymen jag tänkte köpa, Black XS med Paco rabanne, fan vad den luktar gott!

Kommentarer
Postat av: mikaela

den parfymen har jag! jag köpte den i spanien, så jävla god! :) hoppas du har de bra puss

2010-12-19 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0