01.04

jennie om Oh snap!:
min hjärna?;o 
men tack :D <3
.
Svar: eehhh, jaa?? du är typ den smartaste jag vet :o varsegod :D<3
(fast lite smart var jag idag, fick mvg på mitt noprov :D!)


Hade match förut. Förlorade och jag fick en 5-minuters utvisning p.g.a damp :) Nej men för jag råka dra lite i en tjej eller något :p Sen fick jag damp och slog klubban i sargen, då fick jag 3 minuter till, noob jag e.
Imorgon ska mitt lag stå på nån jävla loppis. Ser inte fram emot det! Efter det ska jag vara med willie, näst sista gången på 3 veckor vi ses :(
På söndag har vi match igen, då ska vi vinna!!!!!!

En bild på mig från thailand 2009!
Åh, kommer ihåg hur VARMT det var när den här bilden togs. Vi hade stannat för mat på bussresan från Bangkok till vårt hus (4 tim) och det var 10000 grader varmt. Helt galet.
På en svensk resturang för ett år sedan :D Fjortis med vit kajal................
Jag sitter och är gangster i vår lilla stuga :)
Galet goda glassar!
Här är en bild från 2008, jag minns att det var den första maten vi åt i thailand och jag hatade den hahah, det syns rätt tydligt på mitt ansiktsuttryck! Idag älskar jag thaimat så jävla mkt!
Poolen på dagtid. Dock var den inge varm (27-28grader)
Dom hade jävligt snygga skor där ska ni veta!
Nä  nu får det räcka, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0