Oh snap!

Allt pluggade tar liksom kål på mig. Jag är inte klok/snabbtänkt/smart så måste plugga så in i helvete till varenda jävla prov för att lyckas. JAG BLIR LEDSEN :( Ska få bra på det här no-provet har jag bestämt. Jag ska fan det. Sen måste jag få vg i teknik...och helst mvg i hemkunskap och svenska. Men jag vettefan hur stora risker det är. Jag vill nog helst bara dö :)
.
Nu ska jag väl sätta mig och plugga ännu mer no, även fast det känns som om jag kan det mesta. Men så brukar det låta så får man dåligt på provet, fuckyeah! (det låter som om det är synd om mig, det är nog det..lite iallafall. önskar jag hade richards hjärna..eller jennies..)

Här är vårat hus i thailando. Litet men extremt mysigt :>
Och här är poolen på kvällstid. Skitnice och bada då. Tycker det ser så fint ut på nåt sätt :)
Här är en bild från förra påsken (2008). Jag står utanför Bangkoks största varuhus MBKcenter. Kan säga att det var liiiite större än Krämaren ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

min hjärna?;o

men tack :D <3

2010-12-09 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0