13.17

aczel om Om dagen::
jag tycker alla borde göra såhär som du med bilderna, mycket roligare att läsa då ! :D

.
Svar: Tack evelina! vad söt du är :D


Årets drygaste natt.

Vaknade av att älskling smsade halv 4. Hade såhäääääääääääär ont i mitt ena öra då. Jag låg och försökte somna i flera timmar. Efter nån timme gick jag upp och kollade om jag var svullen, det var jag inte. Jag gick och la mig igen.
.
Försökte gråta ut smärtan. Det gick inte. Gjorde för ont för att ens harkla sig.
Tänkte gå upp och äta vid 5. Orkade inte så låg kvar.
Runt halv 6 började jag lyssna på musik. Tänkte starta datorn men orkade inte. Vid 6 började jag läsa min eclipse-bok. Läste ut den.
.
Runt 7 halv 8 så lyckades jag äntligen somna. SÅ-JÄVLA-UTMATTAD.
Blev väckt runt 11. Mamma tror att det är öroninflammation. Eller så är det för att jag låtsades vara frisk för nån vecka sen, var ute på stan och med kompisar. Trodde jag kunde överleva på ipren då. Gjorde det ett tag. Inte nu längre som ni märker. Usch.

.
Nu ska jag lägga mig. Film hela dagen..? Låter bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0