Om dagen:

Åkte somsagt till david. Vi var först hos honom sen kom kevin och vi drog ut. Gick till coop. Vidare till stan och lalala. Bilder:
Jag och david bestämde oss för att laga lite mat :> David: "MEN VAFAN OLLI, MER SMÖR!!!"
Tvingade david att skära korven haha.
Vilket jag ångrade 1 minut senare. HAHA ni anar inte hur mycket jag skrattade åt bilden och hur korven såg ut. Så jävla fult.
Men dom blev ju ändå rätt fina, ja det var ju jag som stekte (h) *mkt fett jajjemen*
Potatismoooos :D Haha ser inte gott ut, men det var de!
Kevinsko kom :D <3
?
Hittade lite kundvagnar ;) OCH KEVIN DEN JÄÄÄVELN KÖRDE MIG OCH DAVID I EN AV DOM DÄR, SÅKLART SLÄPPTE HAN VAGNEN FÖR EN FUCKING NERFÖRSBACKE=DAVID OCH JAG RAMLADE NÄR VI SATT I DEN=UPPSKRUBBADE ARMAR OCH KNÄN :( Kan knappt gå -.-
Charmigt :> <3
Påväg hem från coooooop.
Dr pepper *äckligtäckligtääääckligt*
Converse, pepsi, blingbling.
Jag och david hämnades på kevin ;)
Om det inte syns på bilden är det nerförsbacke här. Han var bara nån centimeter från att åka in i en lyktstolpe hahaha.
Sen såg vi en oooorrrmmmmmm :D
Den va söt :>
Sen drog vi till stan, träffade massa blattefolk (jag är inte rasistisk nu, är själv black :P) och var med dom haha. Sen drog kevin hem och david var med dom så jag drog och shoppade lite. Träffade nåt blattegäng som frågade om jag ville vara med dom, nejtack :) HIHI kul dag iallafall :D

Sen åt jag på resturang med mina parents :) Fläskfilé med bearnaisesås och pommes, nice!
My mother's food. Fish & chips.
My father's food.

NEEEEEEEEEEEJ! När jag kom hem hade jag fått brev från skolan:((((((( Vi har tydligen ny rektor :O
Minishopping! Nya örhängen!
Jag tyckte dom var lite fräsiga! :>
Ett par peace-örhängen också! Wie :D
.
Vill bara säga: jag vet att vissa kanske tycker det är extremt onödigt med såna här bilder, men då behöver ni inte titta:) Min blogg så jag skriver det jag vill skriva! Puss!

Kommentarer
Postat av: aczel

jag tycker alla borde göra såhär som du med bilderna, mycket roligare att läsa då ! :D

2010-08-07 @ 00:16:05
URL: http://eaczel.devote.se
Postat av: Cazandra

2010-08-07 @ 12:06:15
Postat av: Cazandra

ORM :o ingen liten jävel, skulle fan sprungit för livet, sen börjat gråta :)

2010-08-07 @ 12:07:53
URL: http://cazandrajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0