Home

En helg hemma i Örebro hann jag med innan skolan drar igång igen. Mys! 
I fredags var jag med Sofia och Oliver på Frimis, niiiiice!
I lördags åt jag brunch hos Marthina med henne, Emma och Bea. Så gott, Marthina hade verkligen fixat såå fint!!! 
Sedan gick vi en sväng på stan. Efteråt drog jag hem till mamma, och sedan tillbaka till Marthina för party! Då kom Evelina också (Bea jobbade kväll..) 
Vi drack och hade skitkul! Vi drog till Frimis, mötte Bea, dansade, drog till Strömpis, dansade och sen hem. Grym kväll!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


I söndags var jag, mamma, Susanna och Jamie på matmarknad i Wadköping. Mysigt! Jag åt en helvegetarisk kebab som smakade preciiiis som en vanlig. Fett gött!!!! Kul att träffa Jamie också, som bara blir finare och finare<3 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0