Blandad kompott

(null)
Mysfrukost 

Vattengympa med Toniiii :D
(null)
(null)

Innan Julia och Erika åkte till Nepal. Dom är där just nu och kommer inte hem förrän i februari :( 
(null)
 
För en månad sedan fyllde Toni 25 år. Då blev det snoppfest och överraskningsfest, han blev både glad och generad hehehe
(null)
(null)
(null)
(null)

En mysfrulle till, denna gång i jkpg med mina klassisar <3
(null)

Och mys med mina boys!!!
(null)
(null)

(null)
God mat efter tenta!!!!
(null)

Här är nog skönaste vännen. Nathalie!!
(null)

Älskade vänner!!!! Så lyckligt lottad att jag har er. 
(null)

Förra veckan såg jag mina fd lagkamrater spela match. Grymmmaaaaaa
(null)

Och så var det halloweenfest!!! Skoj!!!
(null)
(null)
Haha Adams utklädnad var bäst!
(null)

(null)

En till. Vi bara myser här i Eksjö <3
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0