Sol

Idag hade jag en fantastisk dag ute i solen! Jag är ju ledig varje tisdag, så jag åkte ut till Adams sommarstuga som ligger en mil utanför Eksjö. Där åt jag lunch som jag hade köpt med mig, grillad panini med pesto, mozzarella, tomat och rödlök. Mums!! 

Det var såååå varmt! Jag hade med mig ett liggunderlag som jag la på gräsmattan. Sen låg jag där och solade i bh och byxor - och det bara stekte!!!! Så underbart! Jag låg kvar väldigt länge, så jag ska kolla sen om jag fått nån bränna😃 

Efteråt åkte jag till Willys och handlade. Jag köpte kikärtspasta, som är gjort på 100% kikärtor men smakar preciiiis som pasta! Perfekt! 


Vid kvällskvisten plingade det på dörren. Det var vår kompis Robert som lämnade ett par skidor som jag fick låna till Sälen (jag och Adam ska dit om 2v) haha jag blev jättepaff och jätteglad!!!!😍👍

Imorgon blir det jobbelijobb. Bara skola till kl 12, och sedan fritids. Blir bra, minus det faktum att det ska regna heeeela dagen imorgon. Vad glad man blir -.- 


På torsdag kommer älsklingen hem!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0