Party

Herregud bakfyllan från helvetet idag. Still hangover och klockan är snart halv elva..stabilt -.- får blogga en annan dag hehe sämst är jag. 


Hade iaf avslutning med laget igår! Först match som vi tyvärr förlorade med 4-3..men jag kunde spela 2,5 period, vilket var en vinst för mig!!! Senast jag lirade var 3 december, så det var härligt att vara med sista matchen. 
Efteråt bowlade vi och jag var helt jävla fantastisk Hahah! Så bra gick det. Mitt lag kom tvåa! :D
Efteråt gasade vi tillbaka till Eksjö och bestämde oss för att supa snabbt som fan och sedan dra ut. Vigiland på besök! Så vi förfestade i typ 30 minuter haha stresssssss+alla affärer var stängda så allt vi hade var en liter Absolut Vodka och 4 breezer haha. Så vi shottade och sköljde ner med cider. Ni kan tro att det slog till snabbt haha #orutin
Efter en jävla massa köande kom vi in på klubben en timme innan stängning, så vi dansade loss till Shots and squats hehe;) fett kul! Sedan blev det efterfest och vodkan flödade igen. Vid 3-tiden hade alla gått hem, och jag käkade knäckebröd och städade bordet som var fullt av glas och burkar och lime och salt haha! Bläää! 

Så det är inte konstigt att man mår som man gör alltså haha. Jag ska lägga mig, efter en dag i soffan flyttar jag nu till sängen haha. 
Imorgon hoppas jag att jag är kry. Palla jobba med barn när man är bakis! Hahah sämst är jag. Märks att jag inte är 18 längre🙈🥂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0