min fina födelsedag

Har glömt att berätta om min födelsedag som var för en månad sedan. Det ska jag berätta nu!

Adam hade sagt åt mig på fredagen att packa en väska med badkläder och finkläder. Hmmmm?! Jag fattade ingenting, men gjorde gladeligen som han sa. Vi satte oss i bilen på lördagen och åkte bra länge på en väg jag aldrig någonsin åkt på förut haha. Kände mig ännu mer lost. Men vi hamnade till slut i Kosta!!! Där checkade vi in på Kosta Boda Art Hotel, ett sjuuuukt fint hotell med massor av häftig konst i varje korridor. Alla rum såg olika ut och de frågade oss i kassan "vill ni ha denna eller denna konstnär?" EEHHHHH INGEN ANING HAHA! Vi tog nåt som lät bra (minns inte vad hon hette) och rummet var jättefint. 
Därefter switchade vi om till badkläder, tog på oss badrockar och tofflor, och gick ner en våning där det var VÄRSTA FINA SPA-AVDELNINGEN!!!!!!!! ÅH så drömmigt alltså! Så vi badade, bastade, bubblade (i dubbel bemärkelse då de hade en bar)! Det var så himla nice allting alltså.
 
Efter en bra stund gick vi till rummet och gjorde oss i ordning. På kvällen åt vi på hotellets restaurang, en sjukt god oxfilé! Mums! 
Efteråt var vi båda så dödligt trötta. Vi orkade inte besöka den berömda baren som är gjord i GLAS, utan vi gick till rummet och däckade rätt rejält haha. 
 
På morgonen gick vi upp vid 7 för att starta dagen på spat. VI VAR HELT ENSAMMA! Så nice, alltså kändes verkligen så lyxigt att få ha alla pooler för oss själva. Så vi chillade där i nån dryga timme. Drömmer mig tillbaka nu när jag skriver alltså haha. 
Vi gick upp och gjorde oss i ordning för frulle. Älska hotellfrulle alltså.
 
Efter frukost och fix besökte vi alla outletbutiker som finns där. Vi gick och pillade på alla fina glas, från Kosta Boda, Ittala, Orrefors osv osv. Wow! Vi köpte några glas som vi gav till Adams mamma i födelsedagspresent, och sedan shoppade vi loss i en klädoutlet istället. Fick med mig massor av bra saker hem! :D 
 
 
Det var en så himla fin födelsedagspresent, och han la verkligen ribban högt. Vad tusan ska jag ordna när Adam fyller 26 år i maj? Haha herregud. Han är för bra alltså. Jag älskar honom så enormt mycket!
 
På kvällen lagade han entrecoté med egengjord beasås, blev riktigt riktigt gott!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0