helgen

Jag kämpade på med förkylningen hela helgen. I fredags var vi ute och åt med kollegorna och drack vin. Det var sjukt mysigt!!!! Jag började dock må rätt dåligt när alvedonen gick ur min kropp, så vid 22 gick jag hem och sov. Jag vaknade på lördagen och mådde ganska okej, så jag brummade upp mot Örebro då. Då jag inte kunde träffa Karro så gick jag på stan och fikade med saknade Fia och Ellen. Riktigt mysigt att bara sitta och dricka kaffe och snacka. <3 
 
Efter det åkte jag hem till mammi och utnyttjade hennes boxerpaket (TLC förfaaaan!!!)
Slängde ihop en enkel och tråkig middag i min ensamhet, men sedan fick jag finbesök av bästa Bea och Aczel<3 Vi skålade med skumpa och babblade på om allt och ingenting. Vid 23-tiden tog vi taxi till Strömpis. Inte världens roligaste folk ute, men man kan fuldansa bättre då haha ;) SÅ KUL!!!!!!!
Strax innan 2 drog vi hemåt. Bea drog till sin boyfriend och jag och Evelina fortsatte till Max. Där åt vi god mat och snackade ännu mer. Helt plötsligt var klockan halv 4?!?! Fast egentligen inte, för det blev sommartid helt plöstligt. Haha innan jag fattade det blev jag helt knäpp och trodde jag hade tappat tidsuppfattningen totalt. Hehe
 
På söndagen vaknade jag rätt sliten, men krigade mig upp ändå. Vid lunchtid kom min bror, Susanna och deras genemsamma son ALLTSÅ MIN FINA LILLA BRORSON JAMIE!!!! ÅH vad stor han har blivit nu, det går så fort. Nästa vecka fyller han 2 år! Han är så söt så jag dör<3 
Vi åt lunch och gick sedan till Stadsparken för att leka och äta glass. Vädret var fantastiskt och jag ville INTE sätta mig i en bil och åka 2,5 timme :( Men jag var tvungen, så jag åkte vemodigt hem. 
 
JUSTE! Fick träffa Karro, Halil och lilla fina Lion en snabbis också. Dom satt i bilen och jag kunde lämna över några presenter från mig och mamma. Han var så liten och samtidigt så stor! Magiskt!!!!
 
Idag har jag jobbat och termometern har visat 18 grader i solen. HUR FANTASTISKT?! Vi behöver inte diskutera att det faktiskt ska bli snöblandat regn på onsdag hehe. Imorgon är jag ledig och då ska jag njuta i solen!!!!! Puss
 
Hade gärna suttit på mammis balkong imorgon..den är så fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0