för en månad sedan

Hej hej! 
Har problem med att få in bilderna från min mobil till datorn, och mitt minne är tvärfullt på telen, så nu kan jag inte ens fota med varken kameraappen eller snap, Irriterande!!!
 
Ialla fall. För en månad sedan (drygt) så var det alla<3dag. Det var sportlov, så i skolan fick barnen baka sina egna tårtor. Det var kladdigt och slabbigt, men dom tyckte det var roligt så vi lät dom! :D 
Titta så trevliga dom är haha ;) 
 
 
När jag kom hem fick jag feeling, så jag bestämde för att göra en egen alla<3dag-tårta. Den blev fin och fantastiskt god!!!!
 
 
Allt detta skedde faktiskt dagen innan, alltså måndagen 13. På tisdagen var både jag och Adam lediga, halleluja!!!!! Vi gick upp i gryningen och drog ut till sjön. Där stannade vi hela dagen! Vi fiskade, solade, åt gulaschsoppa, drack kaffe och åt geléhjärtan. Sedan kom Kajsa ut med semlor, mitt absoluta favoritbakverk!!! Så mysig dag! Solen sken och vi fick 6 stycken gäddor :D SÅ NICE!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0