Midsommar

Igår var det midsommarafton. Den spenderades med goda vänner, gott grillat, roliga lekar och regn såklart. Det var drinkar hit och dit, och nubbe hit och dit. Allting kändes väldigt bra! 


Men ändå var kvällen mycket mer speciell än jag hade räknat med. Ungefär som midsommarkvällen för två år sedan. Fast ändå inte. Men gamla minnen pratades om och om igen. Vilket är fint!❤️ Jag kommer leva på denna kväll länge, trots lite ångestladdade tankar. 

Jag kom i säng på tok för sent. Inte många timmars sömn innan klockan ringde och jag behövde gå upp igen för att bege mig till jobbet. Så nu är jag här på arbetet i 26 timmar, trött och bakis. Ingen vidare kombo, men det är ju självförvållat. Och ändå värt det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0