Öland Roots!

Sedan, 2 dagar senare, drog jag på festival igen med Erika, Oskar, Emma och deras kusin Max. Denna gången på Öland Roots! En festival som bara har reggaemusik. Heeeeelt amazing! Festivalen är väldigt speciell, där fokuset ligger på miljösortering och bara vegansk mat. Det fanns yoga-classes, hur man lär sig att teckna, hur man drejar, syr osv osv. Massor av roliga saker! Jag gick till exempel på en dancehall-class. Feeeett kul!!!! 
Det var mycket familjer där, och stämningen var hur fin som helst. Vi såg inga vakter, inga bråk, inga drägg. Lite skillnad från äckliga Bråvalla hahah. Men jag gillade både och, fast Öland var ett ställe för alla. Oavsett vem du är, hur du ser ut, alla är lika välkomna. Jag ska dit nästa år också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0