Påsklov

Årets första grillning i söndags!!! Jag, Adam och hans päron åkte till Mjölby, till Adams syster Jennie. Där hängde vi med hennes familj och åt gott och fikade! Solen sken så vi spelade fotboll, innebandy och frisbee på deras gräsmatta. Mysig söndag!


Denna vecka har jag bara jobbat 3 dagar. Mysigt på loven för det är alltid mindre barn så man kan hitta på mer saker. Jag har ägnat mig åt påskpyssel mer kidsen, och gjorde två harar som fick följa med hem. Jag är ju rätt jävla kass på att sy, men tyckte dom blev söta ändå. 


Ikväll kommer Alice, Kajsa och Olivia hit. Längtar! Har inte träffat Alice sedan i höstas när jag var hos henne i Lund. Alltså åh ska bli så mysigt!


Imorgon åker jag och Adam till farmor och farfar i Mora. På söndag rullar vi vidare till Sälen, där väntar 4 dagars skidåkning!!! Alltså längtar så jag dör! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0