Söndag

Min helg har varit sååå bra! I fredags slutade jag halv fyra, gött! På kvällen hyrde jag, Adam, Erika, Kalle och Denniz en idrottshall i tre timmar. Vi spelade rund-badminton, innebandy, fotboll, handboll och hoppade höjdhopp. Så jäääävla kul, och jag älskar träning där man inte tänker på att man tränar. Så skönt att köra igenom hela kroppen!
Efteråt var vi ett gäng hemma hos oss och drack öl. Vi gick ut till en bar vid 12 och jag stannade en timme innan jag gick mina ynkliga 2 minuter hem. Älskar att bo i stan!

Igår hade jag och Adam storstädning. Vi rensade och städade heeeela lägenheten, och det blev så bra! Älskar ett rent hem, och nya sängkläder som Adam hade köpt! Livet😍
På kvällen åt vi halloumiburgare och tittade på film. Sedan drog han till Kalle en stund, medan jag var hemma och åt ost o kex + läste en bok. Kvalle-tid☺️

Idag sov vi längeeee, så mysigt! Vi åt frukost, tittade på Taken 3 och efter det drog vi ut i skogen och promenerade. Skithäftigt ställe var vi på!! Stora klippor och stup. Det blev ett rejält träningspass i solen!
Efter det handlade vi, och lagade lövbiff med klyftpotatis. Mums!!!!
Nu har vi tittat på Ocean's Twelve och är redo för sängen. Hoppas veckan går fort! På fredag åker vi till Göteborg och firar Adams födelsedag i efterskott med hotell på gothia + Liseberg! WIIIE❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0