Snart ny vecka

Hello! Måste verkligen bli bättre på att blogga haha :( Här får ni lite bilder från veckan. Liseberg by night, god lasagne, mina elever sprang skoljoggen, jag själv sprang intervaller på löpbandet för första gången på flera ÅR(!), Adam överraskade mig med en klädhängare han byggt när jag kom hem från jobbet en dag, en stulen willys-skylt (idioter haha) och häng i soffan. Livet rullar på!
Idag har vi sagt hejdå till Erika. Hon åker till Australien imorgon och har visum på 12 månader!!!!!!!!!! Hoppas hon kommer hem efter nån månad😭😭😭
Jag har livets ångest över att vara hemma i vinter. Adam ska iväg en månad med Kalle och Denniz till Sydamerika. Jag får vara hemma och jobba, FYFAN vad deprimerande... Får ta en sista minuten till nåt varmt land om jag inte klarar mig. Vi får se!

Har börjat spela innebandy också!!! Så sjukt spännande! Seriepremiär 9 okt. Hehe därför jag intervall-tränar ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0