Malmö

I fredags bowlade jag, Adam och vår polare Judith. Jag kom tvåa efter Adam.....som alltid. Han ska alltid vinna-.- irr haha!! Efteråt gick vi hem till oss och drack vin, öl och cider. Vi gick ut sista timmen och satte oss på en uteservering. Mysig och bra kväll!!

På lördag ringde klockan vid 07.00. Jahopp bara pallra sig upp, bakis och jävlig. Duschade, drack resorb, tog alvedon och gick sedan till bussen som skulle ta mig till grannstaden. Därifrån åkte jag tåg till Malmö, mötte upp min fina kusin Erica på ett mysigt fik. Där satt vi i några timmar och pratade om det ena och det andra. Så himla härligt att bara tjata på!❤️

När vi hade fikat klart kramades vi hejdå. Jag gick för att möta bästa Kajsa, som flyttade ifrån mig och Eksjö för några veckor sedan. Det var ett kärt återseende:* Vi handlade vin och shoppade lite, en lunch på TGI FRIDAYS hann vi med också. Vilket semesterkänsla vi hade!!!! Sen gick vi hem till henne och chillade. Efter en stund kom Alice, och så var gänget samlat😍💕 Vi åt popcorn och drack vin på ballen medan solen lös på oss. Gööööttt!! Över 20 grader!

När vi kände oss lagom salongsberusade kom Moa, också en fd Eksjöbo. Vi drog upp på stan och letade efter ett ledigt bord, meeeeen det var lördag och det var löning och det var fint väder= omöjligt!!! 45 minuter senare hade vi iaf fått bord på torget. Tapas! Jag åt tonfisk och oxfilé. Så jävla gött! Vinflaskor flödade och livet lekte😃🍾 Vi gick hem med mätta magar kan jag lova! Vi däckade i soffan allihopa haha, och vaknade vid 11. Jag och Kajsa gick och handlade frukostfrallor, mums!

Efter frullen tog vi oss vidare till Lund, där Alice och Moa bor. Moa släppte av oss och skulle vidare på föreläsning. Vi slappade i solen, drack kaffe, åt subway, spelade frågesport på Espresso house, och så var det dags för mig att ta tåget hem..
Helgen gick alldeles för fort, men Gud så roligt jag har haft! Mina vänner äger, och det suger att dom har flyttat. Men två timmar på ett snabbtåg och vi möts igen. Förhoppningsvis snart❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0