Snart helg

Veckorna går så fort, och imorgon är det fredag igen!! Sjukt!! Dock har denna dagen varit sämst. Jobbat 9-18 och haft sprängande huvudvärk i flera timmar på eftermiddagen. Bråkade med en jobbig unge i 20 minuter om ett par överdragsbyxor. Jag vann till slut, efter en svettig kamp (mentalt!) Haha fan alltså.

Men imorgon slutar jag 15.30 och ska hem och bara njuta av solen, som man inte har sett på typ 2 veckor (läs två år haha). På kvällen är det nån spelning med lokala band som jag lovat Adam att följa med på. Tur att man är en snäll flickvän och ställer upp.

Nu ska vi laga kyckling med pesto och tomater, och efter det vika tvätten som just nu hänger på tork. Adios!!!

Btw min kamera har slutat fungera..så blir tråkiga bilder. Måste nog lämna in den på lagning. Stör mig på min spruckna skärm. Har haft den så i ett år nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0