Maj

Har fått en inflammation i svanskotan. Sträckte mig på gymmet i onsdags, och efter det har det bara blivit sämre och sämre. Knarkar Voltaren och Alvedon, men kan ändå inte sitta, ligga eller gå utan att det gör förskräckligt ont. Sjukt tråkigt. 

Helgen har bestått av vila och majbrasa. Var så längesen jag såg på en brasa, så det var lite mysigt. Efter brasan haltade jag och Adam hem och tittade på filmen Hajen. Visste ni att den är från 1975?!?! Den är så jävla bra gjord för att vara så gammal. Ikväll ska vi se på andra filmen. Skoj! 

Har köpt mer alvedon nu. Om det inte blir bättre innan tisdag måste jag få starkare tabletter. Voltaren får man bara äta 5 dagar i rad. Och om dom ändå inte hjälper; ge mig något bättre!! Typiskt vårdcentralen. Dom gör allt för att man inte ska få komma till en läkare -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0