Helgen

Trots en helg med rätt mycket besvär och smärtor så känner jag mig riktigt nöjd och glad!!! Har faktiskt varit i Örebro i några timmar och hämtat mina sista kartonger. Träffade mamma och pappa en sväng innan jag och Adam åkte tillbaka till Eksjö. En snabbvisit alltså! 
Jag har även njutit av solen såklart. Druckit vin och ätit glass. Precis som det ska vara! 
Idag var jag, Adam och Kalle ute vid en sjö och grillade. Så jäkla perfekt, och termometern var på 28(!!) grader i solen. Gött!!! 




Vi har även fått ett litet test på vårt förhållande hehe. Eftersom att vårdcentralen inte är öppen på helgen och mitt sår behöver läggas om varje dag så har Adam fått agera doktor. Han har skött sig exemplariskt, och fixar han att lägga om ett flera cm djupt och långt sår vid min skärtskåra utan att klaga eller bli illamående (lol) så klarar vi väl det mesta😂 jag hade fan inte fixat det om det var ombytta roller Hehehehe. 

Imorgon är jag hemma. Sjukskriven en dag till, men på tisdag ska jag fan till jobbet!!! Saknar mina barn! Älskar verkligen mitt jobb. Alla motgångar försvinner lätt när man får så mycket kärlek av barnen. En månad kvar till sommarlov...😭❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0