Hektiskt

Igår fick jag åka till akuten igen. Mitt sår har inte läkt som det ska, och vårdcentralen tyckte att det var oroväckande att jag hade så ont fortfarande..
Så jag fick åka dit och träffa massa sjuksköterskor och läkare. Jag trodde verkligen att dom skulle skicka in mig på operation direkt! Allt var precis som sist jag var där. "När åt du senast?" Osv. Fyfan jag var livrädd!!!!!!!
Sen kom vagnen med nålar......dags för blodprov.
Jag sa att det inte var så enkelt (tog ju sju försök sist) men hon envisades ändå. Så skulle hon sticka i handen, OCH FYFAN VAD ONT DET GJORDE!! Alltså det var hemskt. Hon gröpte runt med nålen för att hitta ett kärl. Ursäkta men det gör oooooont😭
Hon fick inget kärl (skräll) så jag fick göra ett stick i fingret istället haha. 

Efter en timmes väntande kom en läkare som började greja med såret. Aj igen. Han sa att vårdcentralen har slarvat, och att om det inte växt igen inom 2-3 veckor måste jag göra en ny operation. Ah. Känns fantastiskt kul. 

Usch inget skoj! 
Men efter detta kastade jag mig iväg på 2 arbetsintervjuer på två olika skolor för tjänst till hösten. Båda var intressanta, men ena platsen verkade lite mindre planering vilket vore skönt. Ska bestämma mig över helgen. Pirr pirr!!!!!!

Efter en hektiskt dag varvade jag ner med två goda vänner, Kajsa och Alice, med tacos och vin! Bäst😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0