En vecka

Jobbpremiär i tisdags, och barnen var lika glada som jag!!! Aldrig fått så mycket kärlek från barn som jag fick då. Älskade älskade ungar❤️
Har fortfarande ont i röva, och lägger om såret varje dag. Varannan dag hemma och varannan dag på v-centralen. Tycker det läker alldeles för långsamt, men men...får försöka ha tålamod. 

I torsdags fyllde Adam 25 år! Då bjöds det på tårta av David och hallongrottor av mig. Det var uppskattat av vårt sällskap på 8 pers😃
På kvällen bjöd Adams päron på restaurang. Gött var det!! Av mig fick Adam en resa till Gbg med 2 nätter på hotell + en dag på Liseberg. Han blev lika glad som jag förväntat mig☺️
Adams päron ska bjuda oss + hans syster Jennie, hennes man och två barn på en utlandsresa i höst. Jennie fyller 30 i år och Adams far fyller 60, så det passade bra i år! Ska bli kul😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0