Bowling och vin

I fredags bowlade jag med några goda vänner! Inte så jävla bra med röven kanske, haha kom sist -.- hade säkert inte gått bättre med en frisk kropp, men skyller på det ;) efteråt gick vi hem till oss och drack vin och spelade spel! Jävligt rolig kväll!! 

Igår var det dagsfest hos grabbarnas polare Robert som också fyllde 25 år i veckan. Vi var ute vid hans föräldrars hus vid landet. Där grillade vi och drack för fulla muggar. Till slut spårade det och alla grabbar befann sig utan tröjor haha..vi tjejer stod mest och klappade händerna och skämdes samtidigt😂👌
Det blev en lyckad fest, med en varm brasa och ett partytält. Så vi skyddade oss från både regn och kyla, även fast man var dum och tog Vans, som är livets kallaste sko-.- 
Vi drog hem hit och chillade lite innan vi alla däckade! Älskar dagsfester, men det är svårt att hänga med på kvällsfestandet då också utan att vara helt död!!!!! 
Idag har jag bara chillat. Nu väntar marängswiss och film med boysen. 
Puss!



Haha här sköts det för fulla muggar! Yey you go girl!!!! 
Fin frukost imorse också, Alice aka skyttekungen på bindeln innan, hade köpt goda frallor och fikabröd! Nice! 

Nu har jag pratat drygt en timme i telefon med bästa brorsan Evelina❤️ det känns alltid så bra efter ett samtal med henne!!!💕
Hennes katt älskar mig också, här är beviset:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0