Påskafton

Bra fest igår, men är dödligt bakis och om 10 minuter börjar fest två..jag och Adam ligger utslagna i sängen haha. Jag fattar inte vad som hänt, men nuförtiden så blir jag så jävla bakis!! Hatar det. Har varit jävligt välsignad alla år nu, men senaste halvåret har varit ett HELVETE😅 är väl åldern...eller att jag dricker okända saker. När man var 17 år drack man ju bara ryssvodka, och när man blev några år äldre så blev det Explorer. Måste fan gå tillbaka till det alltså, och sluta leka vuxen och dricka vin. USCH. 😂

Shit nu måste jag ta mig samman. Hur jag lyckades bete mig normalt på påskfirandet hos Adams päron idag är ett stort frågetecken. Maten var supergod, jag önskar jag hade kunnat njuta mer av den hehe. 

Påskharen (eller ja, Adam) hade gömt ett ägg åt mig imorse. Sååå nice. Han visste att mamma alltid brukar gömma ägg för mig, och att påsken är min absoluta favorithögtid, så imorse sa han "ska du inte leta efter ditt påskägg?"
Haha åh vad han är go, mitt hjärta😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0