Onsdag



Påsklov är skönt, men långtråkigt. Alla jobbar ju :( Spenderar eftermiddagarna ute i det fina vädret vid Adams stuga som ligger vid vattnet. Mys! Häromdagen såg vi en fladdermus (!) som flög omkring mitt ute på ljusa dagen. Han satte sig EN HALV METER ifrån oss på ett träd, men vi hann inte ta bild :( sjukt häftigt var det iallafall!!! 

Idag har jag och David lagat vegetarisk och vegansk lasagne. Funkar bra, men jag föredrar kött. Försöker anpassa mig lite, men igår åt jag och Adam kassler hehe. Såg en dokumentär häromdagen där det visar sig att den största miljöboven inte är avgaser och att vi slösar för mycket vatten, utan produktionen av kött. Det var läskigt att se. Sånt vet man ingenting om, men efter att ha sett den så fick man sig en tankeställare. 
Aja, lite kortare dusch, promenad istället för bil och varannan vegetarisk. Då har man gjort lite iaf☺️ Finns mycket gott vegetariskt också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0