Nytt jobb

Har ej tid att blogga. Nu när mitt nya jobb (som lärare för flyktingbarn) har börjat så finns det knappt tid till någonting annat än att tänka och planera. Igår fick jag dock åka hem en halvtimme tidigare för jag kände mig magsjuk. Många på jobbet är sjuka nu. Tror det var falskt alarm, men är hemma idag ändå för att vara på den säkra sidan. Någonting spökar i kroppen, och jag hoppas inte det är något sådant. Håll tummarna!!

Häromkvällen hade vi ingenting att göra, så vi tog en roadtrip till Jönköping som ligger 6 mil bort. Där shoppade vi lite och åt på Pitchers, mmmh👍 
Imorgon är det jobb till ca 15, och på fredag är det jobb till ca 14. Efter det ska vi fira Denniz som fyller 25 år! Ska bli sköj. 
Hej så länge!

Och juste. Vi gjorde sån himla god mat första kvällen vi flyttade hit. Älgfilé med hasselbackspotatis och sås + fetaost-sallad. Mmmh det var så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0