Min kärlek

Nu är det dags att lämna dessa tre månader av total glädje och frihet! Jag är supernöjd med denna resa, och den var varit helt olik från den förra långresan vi gjorde. 
Men jag känner att det har varit bra att resa bara vi två! Folk har varit skeptiska och frågat "oj kommer ni klara 3 månader varje dag med varandra?" Och ja. Det har inte varit några problem alls. Adam är lättsam och ingen besserwisser. Vi har kunnat kompromissa och reda ur situationer utan att bråka. Bråk löser inga konflikter utan skapar bara fler! 
Sen hade vi fördelen att ha rest ihop som vänner i 3-4 månader, så vi visste redan innan var våra gränser ligger osv t.ex att är man hungrig så ska man säga det, så slipper det bli dålig stämning för att någon är tom i magen😉

Jag är extremt nöjd och glad, och när vi kommer hem ska jag flytta ner till Eksjö och vi ska bo ihop. Vi har bara varit ett par i 8 månader, men varför sitta och pendla när vi båda vet att det kommer gå galant att bo ihop? Seriöst man måste våga för att vinna, och funkar det inte är det bara att flytta hem till öret igen. Man behöver inte krångla till det😃

Nu ska jag dricka upp min kopp chockad och sedan berätta för Adam hur mycket han betyder för mig😘



Kommentarer
Postat av: Kleist

men åååh!! finisar :* puss och gos. jag saknar dig!

2016-03-04 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0