Veckan
















En liten bildbomb från veckan :* flytten gick jättebra för vi har grymma vänner som hjälpte oss + 2 stora bilar. Efter 2 h hade vi flyttat allt!! Grymt! Vi bjöd på pizza i en park som tack. Hela förra helgen var ju så jävla fint väder, så tur att flytten gick snabbt. Man svettades som en gris hehe ;) 
Vi har nu fixat det mesta. Ny soffa och tv! Känns bra. Idag kom internet också, men det börjar inte funka förrän nästa vecka. 
Vi blev bjudna på grillat hos Kalles päron häromkvällen också. Riktigt mysigt!!! Och igår hade jag sista dagen med kidsen...jättesorgligt. Dom är så fina!!! Fick massa teckningar som värmde fint i hjärtat😢❤️ jag kunde inte vara med på skolavslutningen idag då jag opererades, igen. 
Ringde i veckan och tjatade. Först sa dom "du får komma på operation 20 juli" haha vilket är ett skämt. Har ju hunnit dö innan dess. Så jag grät lite (läs mycket) och sa till dom att hela min sommar är förstörd och att jag inte kan äta 9 (!!!!!) tabletter om dagen. Jag är förfan bara 21 år gammal! Min lever?! Så ja. Hon fixade en tid idag ;) så nu har jag en jävla slang kopplad till såret som ska rengöra. Känner mig som en gammal tant...men jag hoppas att det hjälper. Om 10 dagar ska jag på återbesök. Hjälper det inte då får jag sövas och göra ett större ingrepp. Idag hade jag bara lokalbedövning (som typ inte hjälpte. AJJEE!!!). Men håll era tummar. Jag är trött på detta. 

I onsdags bjöd Adam på restaurang. God planka!! Igår åkte han till Frankrike med boysen. Dom ska se EM och bo i deras bil som dom köpt och byggt om till en camping-bil. Den är asfin och igår när jag och Alice, Denniz tjej, vinkade av dom så var vi riktigt avundsjuka!!!!! 😍
Så nu är jag själv en månad. På söndag firar vi - eller jag ensam - 11 månader med baby. Han måste vara hemma till 12 juli annars ska jag hugga av honom ena armen när han är hemma😃😃😃😃 #normal 

Nu ska jag titta första matchen i EM och äta chips. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0