Update om livet

Det känns bättre i mitt sår, så firar 4 dagar utan värktabletter!!!!!! OMG yey😍
Idag jobbade jag första passet på nya arbetet. Mycket info och mycket att komma ihåg, men det ska nog ordna sig. Det känns kul! ☺️

Igår var jag och hälsade på mina kids. Alltså allas föräldrar var såååå mysiga. Jag blev bjuden på frukt, juice, kaffe och Gud vet vad. Dom har ju ramadan och inte får äta något, men dukade ändå upp för mig haha :') 

Nu har jag inte så mycket för mig. Ska laga lite lunch och titta på EM. Det är faktiskt jävligt kul, speciellt som igår då Lasse Lagerbäcks Island spelade 1-1 mot Portugal!! Jag satt på nålar!! Haha på dig Ronaldo, så går det när man underskattar ett lag :) 
Nu hoppas man ju bara att Sverige ska ta sig i kragen också. Vore ju trevligt om dom vann mot Italien nästa match😉😃
Adam och grabbarna ligger nog på rivieran i skrivande stund. Dom jävlarna..här regnar det -.-' 

Nej nu kurrar magen! Lax it is😍👏



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0