Fett

I fredags blev det en spontan vinkväll med Alice och Kajsa. Vi blev snorpackade hahah, Askul! Mindre kul igår när jag var bakis HELA dagen...? Så sjukt. Så vid klockan 5-6 började det släppa. Då vare påt igen!! 
Så Alice och Kajsa gjorde drinkar som var riktigt goda! Passionsfrukt och mojito med smak! Mums!!
Efter massa drickande och spelande av spel så gick vi ut och dansade till Samir och Viktor! Det blev jävligt lyckad, och det var fan folk där för en gångs skull haha!!!! 
Jag och Kajsa gick hemåt medan Alice fortsatte på efterfest. Vi köpte kebab och sen gick vi hem och sov. 

Idag vaknar jag upp och mår mycket bättre än vad jag förtjänar. Drack massa blandat igår, OCH bröt mot min princip "ingen alkohol efter klockan 00" hehe. Kanske blir bakis snart. Njuter av att jag kan stå upp. 
Om 7 timmar kommer Adam hem❤️ pirr pirr!

Haha innan värmde jag upp med vatten, KLOKT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0