10 snabba

Hittade ett sånt här p12 test. Lets do it😆🖖


1. Vad gör du just nu?
- tittar på Portugal-Wales. Heja Wales!

2. Vad saknar du mest just nu?
- Adam! Men han kommer hem på söndag efter en månad i Europa. Längtar ihjäl mig! Men sen saknar jag ett stort glas vatten haha äter godis :p

3. Vad har du för planer i sommar?
- jobba....och åka till Gbg och bo på hotell 2 nätter + Liseberg med hjärtat😍

4. Ditt bästa köp?
- hmm. Måste nog säga soffan vi köpt nu! Den är gudomligt skön! Lätt att somna i haha😉

5. Ditt sämsta köp?
- oj..jag vet faktiskt inte. Jag lägger mest pengar på mat-.- det är mer onödigt än ett dåligt köp. 

6. Dina framtidsplaner?
- usch jobbig fråga. Har skrivit kontrakt som fritidspedagog till juni 2017. Har ingen motivation till att plugga, vill kanske resa en långresa till innan jag gör det. Man får passa på när man är ung (som alla pensionärer säger hihi)☺️

7. Vad längtar du mest efter just nu?
- söndag! Fast först lördag. För då ska jag och mina vänner supa och dansa till Samir och Viktor heheh. 

8. Vilken är din favoritmat?
- kycklingfajitas med massor av guacamole!🌯 annars är jag ett stort fan av grillat med tzatsiki. 

9. Vilken är din favoritlåt?
- lyssnar mest på tropisk house/deep house. Jag har dock fått dille på Fifth harmonys nya låt! Kan bero på att dom är så jävla sexiga i sina videos också! Man vill bara ställa sig upp och twerka😉

10. Vilken är din favoritserie?
- orange is the new black!!! Har klämt 3 säsonger på typ en vecka haha. Nu är jag på fjärde. Snyft :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0