Taco-friday

Idag har vi chillat galet! Dagarna går så fort här, men vi har iallafall hunnit med en promenad längst med stranden, till en annan del av Gili T. Mysigt och kul att kunna utforska lite. Det har även varit DÖDLIGT VARMT!! Vi har svettats som små grisar😅 
Till kvällsmat blev det tacos! Vi har hittat bästa stället som serverar "svensk" tacos, alltså det smakar precis som hemma! Det känns fantastiskt. Filip och Elvira åt varsin taco-tallrik dvs köttfärs, grönsaker, guacce, gräddfil och tortillas. Adam åt nachotallrik och jag åt quesadillas med kyckling. MUMS!!! Vi spelade kort, och gick sedan hem. 20 minuter senare började det SPÖREGNA och blixtra något enormt!!! Jag har aldrig sett så täta blixtar förut. Häftigt och läskigt på samma gång! Strömmen dog i några minuter också, men nu är den igång☺️ 
Imorgon ska jag och Adam hyra cyklar och ta oss runt hela ön. Hoppas att vädret är lika fint som idag. 

JUSTE har köpt en mask och snorkel också. Det måste jag testa imorgon!😍

Vi besökte en skitcool retro vintage-butik också! Tydligen så hade butiken startats upp i Sverige (!) men nu hade dom flyttat till tropiska Bali. Amazing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0