Pool

Hej på er!

Igår kände sig både jag och Adam lite krassliga, så vi tog det mestadels lugnt. Efter lunch så gick vi till en resort och bad om att få låna deras stora pool. Första killen vi frågade sa att det kostade 100k var, vilket jag tyckte var alldeles för dyrt!!! Vi försökte pruta, och fick istället prata med en tjej. Hon sa "yeees you can use the pool, of course!!" Haha så en liten sneaky bastard var han allt. Vi köpte iallafall massa öl och snacks som tack. 
Vi lekte i poolen med våra nya masks och snorklade omkring hehe. 

När jag klev ur poolen såg jag att en kisse hade lagt sig på mina shorts, haha han tyckte väl det var mjukt och gott☺️

På kvällen åt vi tacos (igen!!) med Filip och Elvira. Så gott! Till efterrätt åt vi äppelpaj med vaniljglass. Också helt magiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0