Friends from home

Nu har jag varit förkyld och hostat i över en vecka, trots att jag ätit medicin i flera dagrar. Så jävla störande!!!! Jag som ville dyka här😰 Vågar inte göra det nu när hostan är så besvärlig.....
Igår dök Adam med vår kompis Filip. Dom fick se massor av sköldpaddor, och även en haj!!! Häftigt!!!
Jag och Filips flickvän Elvira hade en lugn och skön dag. Vi fikade och snackade en massa om livet och resor och allt. Vi bestämde oss för att bada också, eftersom att igår var första heldagen utan regn!!!! Det var till och med sol😍😎
Vi badade i så sjukt stora och kraftiga vågor. Seriöst så fick vi kämpa med våra liv för att komma upp ur vattnet...man underskattar strömmarna så jävla mycket alltså. Vi rev oss på stora korallrev, jag slog i foten i en stor stenbumling och det var riktigt riktigt läskigt.....! Men vi kom upp till slut, helt utmattade. Det var sand ÖVERALLT! Jag hittade snäckor i min bikini haha, och min bikinitopp satt ju någon annanstans hahaha så flashade boobsen för hela stranden. Jajamen ;) Som tur var låg många och halvsov, så det var nog bara lokalbefolkningen som satt och garvade åt oss -.- 

På kvällen hade vi bestämt träff med Lollo, hennes pojkvän Calle och deras 4 polare. Vi åt på ett burger-ställe, och efteråt drog några av oss (jag, Adam, Elvira, Filip, Louise och Calle) till en bar och drack drinkar och spelade drinkspel. Det blev en riktigt lyckad kväll!!! Vi avslutade kvällen på en reggae-bar, och efter det köpte vi italiensk pizza och tog med oss till rummet. 
Sjukt kul att träffa en god vän från Örebro när man är så långt borta!!! Imorgon åker Lollo och Calle till Bali, men vi fick en rolig kväll ihop och det tackar jag för!!!😍👍✨🍸


Haha våra snygga vänner får pryda detta inläggs slut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0