Dyk på ingång

Koh Lipe är så fint!! Även fast pengarna går som smör här....det är verkligen fasligt dyrt med både mat och boende. Vi har märkt att detta ställe åker du till om du är: 
1. Svensk
2. På charter i 2-3 veckor
3. Rik 

Men vi tycker om det☺️ Imorgon ska vi dyka!!!! Pirr pirr! Senast jag dök var i slutet av mars, så jag hoppas att det sitter i. Adam har advanced open water, vilket är en kurs högre än vad jag har, men han är snäll och dyker med mig! Jag får dyka på 18 meters djup, och han på 30, men vi kommer förhoppningsvis få se mycket fint ändå på dom 18 meterna😍
Så imorgon vid 8.30 beger vi oss iväg med båten. Det skulle vara bra sikt, så vi skulle åka till ett riktigt bra ställe! Hoppas hoppas det blir som planerat. 2 dyk ska vi ta, och sedan kan vi köpa till ett tredje om vi skulle vilja det. Vi får se!
Imorgon kommer det nog bilder från dyket, min gopro får följa med under ytan🏊
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0