Cykeldag och magisk mat

Idag hyrde vi cyklar! Adam ville ha en "cool" hoj, och han fick sin vilja igenom haha ;) Jag tog en damcykel med korg och obekväm sadel. Vi har cyklat runt ön, vilket tog betydligt mindre tid än vi trodde. Så vi stannade på en strand och åt mat, spelade kort och chillade i solstolarna. 
Nu är klockan snart halv fem, och jag vet inte riktigt vad vi ska göra mer idag. Vädret är lite sådär, känns som att det kan börja regna närsom...men vi håller tummarna! Ikväll blir det iallafall inte tacos, utan något annat gott. Jag åt godaste lunchen idag!!! Bästa lokalmaten jag ätit på hela resan! Det var egentligen inget speciellt, utan det var nudlar med kyckling + två st kycklingspett med jordnötssås. Det måste varit själva såsen dom wokade i. Den var magisk!!!😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0