Barn igen

Hej! Nu har jag, Adam, Filip och Elvira åkt till Kuta beach. Igår slängde vi in väskorna på rummet (som förövrigt är stort, fint, har AC och tv med bra kanaler, gratis frukost och pool!!!!!) och gick till Mcd och åt lite snabbt. Sedan blev det direkt till Waterbom!! Asiens bästa vattenpark, världens tredje bästa. Jag kan intyga att det stämde!! I 6 timmar sprang vi upp för trappor, kastade oss ner för kanorna, upp igen och ner igen. Det var så galet jävla kul!!! Åkte även 2 st som jag aldrig hade åkt om jag visste hur jävla äckliga dom skulle vara heheh, men nu gjorde jag det! Åkte allt utom 3 st, och det var frittfall-saker. Sånt åker man ju bara om man vill ta livet av sig😅
Bilder kommer senare, orkar inte hämta gopron. Men har lagt upp en film på fb/insta så får ni höra mitt skrik i en brant och rolig attraktion👍🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0